Problem dotyczy braku ustawionego swojego zdjęcia w kliencie LYNC/SKYPE od Microsoftu, mimo iż zdjęcie profilowe na OWA mam ustawione, to się nie pokazuje, a pokazuje się biała sylwetka na szarym tle:
Aby rozwiązać problem należy:
- Wyłączyć klienta LYNC/SKYPE na swoim komputerze całkowicie, jeżeli nie widzicie belki z opcją “Plik”, należy nacisnąć lewy ALT i się belka pokaże.
- Otwórzyć Edytor rejestru, uruchamiając program regedit.exe w programie/konsoli cmd.exe lub wpisując w start w wyszukaj
- W Edytorze rejestru przechodzimy do folderu HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Office\15.0\Lync i cały klucz “Lync” usuwamy, jeżeli masz obawy, to wyeksportuj cały klucz “Lync” prawym guzikiem klikając na “Lync” wybierając eksportuj, zawsze można go będzie przywrócić w razie co.
Dodatkowo musimy przed uruchomieniem programu wykasować cały katalog Lync w tej lokalizacji:
C:\Users\USER\AppData\Local\Microsoft\Office\15.0
Dzięki temu wszystko odświeży się na nowo, bez tego ruchu, zdjęcie się nie zaktualizuje, potrzebne będzie wyłączenie ew. klienta Outlook. - Teraz wystarczy uruchomić program Lync lub Skype i zdjęcie powinno się zaimportować na nowo z OWA – Outlook Web Access, gdzie w opcjach profilu ustawiliśmy sobie swoje foto. https://outlook.office365.com/owa/#path=/mail wystarczy wejść na tę stronę, zalogować się i po prawej stronie kliknąć na swój obrazek i kliknąć “O mnie” następnie “Edytuj” i “Zmień swoje zdjęcie”, ale to pewnie macie już zrobione.
Czasem może się zdarzyć, że zdjęcie nie pojawi się od razu a za godzinę lub na następny dzień, trzeba chwili cierpliwości 🙂
Views: 3