Jak przygotować prowadniki jarzma zacisku hamulcowego? smar do hamulców TRW PFG110

Jeżeli planujesz wymienić klocki hamulcowe, a zaciski hamulcowe nie pracują poprawnie, z oporem, dobrą radę Ci dam, byś kupił razem z klockami nowe prowadniki i osłony kurzowe oraz smar do hamulców TRW PFG110, który ułatwi poślizg, zabezpieczy przed korozją prowadniki i gniazdo prowadnika, a przy okazji jest obojętny dla gumowych osłon kurzowych, czyli ich nie uszkodzi.

Dzięki wymianie prowadników, osłon i minimalnym nasmarowaniu, bez nadmiaru! Twoje zaciski będą pracować płynnie, jak nowe. Warto taki krok wykonać, a gdyby Twoje stare prowadniki, osłony kurzowe okazały się być w super stanie, to po prostu oddasz nowe do sklepu, ale nie będzie sytuacji, że wymieniasz klocki, wyjmujesz prowadnice i widać mocne ich uszkodzenie, a Ty nie masz części zamiennych…

Prowadnice muszą być równe, wypolerowane, bez zadziorów.

Sprawdź cenę smaru do hamulców TRW PFG110: https://goo.gl/qdixu6

Posted by Bogdan Ligęza

Entuzjasta nowoczesnych technologii pod każdą postacią. Praktyk, który weryfikować musi wszystko i wszędzie. Dodatkowe zainteresowania: Informatyka, Elektronika, Elektryka, Motoryzacja, czyli technika pod każdą postacią. Redaktor naczelny, właściciel i twórca ForumWiedzy.pl oraz twórca i prowadzący kanał ForumWiedzy.pl na YouTube, na którego łamach znajdziesz recenzje, testy, poradniki wideo.

Website: https://www.forumwiedzy.pl