Poczta Polska dostarczyła przesyłkę z urną na czas, firma pogrzebowa nadała ją na błędny adres!

Poczta Polska dostarczyła przesyłkę z urną na czas, firma pogrzebowa nadała ją na błędny adres!

Poczta Polska doręczyła ją na czas, czyli już 12 czerwca, na adres podany przez nadawcę, który wysłał ją w inne miejsce niż powinien.

No i kto teraz będzie przepraszał za oszczerstwa względem firmy Poczta Polska SA ??? Wszyscy powinni, którzy hejtowali i nie wierzyli w rzetelność i jakość usług Poczty!

iqkartka.pl
iqkartka.pl

Wszyscy, którzy hejtowali Pocztę Polską, naszą rodzinną Polską firmę, która zatrudnia Polaków na normalne umowy o pracę, a nie „śmieciówki”, powinni teraz we wszystkich mediach, gdzie pisali same negatywne treści pod adresem Poczty, sprostować je!

Od samego początku nie wierzyłem, że Poczta Polska zgubiła tę przesyłkę (bo moich nigdy nie zgubiła, a wysłałem ich bardzo dużo), czułem, że powód będzie inny, powstrzymywałem się od komentowania aż do wyjaśnienia no i miałem rację…

Rzekomo zaginiona przesyłka z prochami zmarłego za granicą Polaka odnalazła się dziś po kilku dniach poszukiwań. Poczta Polska doręczyła ją na czas, czyli już 12 czerwca, na adres podany przez nadawcę, który wysłał ją w inne miejsce niż powinien. Przesyłka znajdowała się u omyłkowego odbiorcy, ponieważ była na niego zaadresowana. Nadawcą była zagraniczna firma zajmująca się kremacją zwłok.

Jak się okazuje, Poczta Polska skutecznie doręczyła przesyłkę. Poinformowaliśmy już rodzinę o tej sytuacji. Trudności ze zlokalizowaniem przesyłki wynikały z faktu, że szukaliśmy jej pod innym adresem niż faktycznie została doręczona. Dzięki takiemu finałowi możemy uznać tę sprawę za wyjaśnioną – powiedział Zbigniew Baranowski, rzecznik prasowy Poczty Polskiej.

Okazało się, że to omyłka nadawcy, a nie Poczty Polskiej, była przyczyną bardzo przykrego dla rodziny zmarłej osoby incydentu.

A teraz coś od siebie, jako właściciela serwisu ForumWiedzy.pl:

Dbajmy o to co nasze, chodź idealne nie jest, o naszą Pocztę – jak chwilę się zastanowimy, to jest to największa firma w Polsce z tradycjami, która na umowy o pracę zatrudnia kilkadziesiąt tysięcy ludzi, na umowy o pracę, zarobki nie są najwyższych lotów, to wie każdy, ale prawda jest taka, że pieniążki są każdego miesiąca na koncie pracownika, bez proszenia się pracodawcy lub podpisywania „śmieciówek” co miesiąc czy co 3 miesiące…

Nie oczerniajmy Poczty Polskiej – tyle negatywnych, bezmyślnych treści, komentarzy jakie miały miejsce w moim przekonaniu było szczytem bezczelności ludzi, którzy je wpisywali pod różnymi artykułami w Internecie, nawet nie poczekali na wyjaśnienie… Brzydzę się takim zachowaniem i mam nadzieję, że Ci ludzie uderzą się w pierś i naprawią szkody jakie spowodowali naszej Polskiej firmie w mediach swoimi bzdurnymi komentarzami, opiniami w różnych mediach, co powoduje negatywny przekaz dalej… czyli do klientów tej firmy. Którzy przez te fałszywe informacje będą zastanawiać się i szerzyć dalej te bzdury!

Oczywiście konkurencji jest to na rękę, jednak jest to zachowanie brudne, niegodne, brzydzę się takim zachowaniem. Teraz gdy wszystko wiadomo, przeprosić powinien każdy, kto bezmyślnie pokazał swoje oblicze, bez analizy, bez pomyślunku jaką szkodę zrobił firmie, która sercem jest dla klienta i pracowników! Poczta jak wszystkie inne firmy na rynku popełnia błędy, ale kto nie popełnia błędów NIC NIE ROBI, to chyba zrozumiałe! Obserwując rynek, trendy, zmianę przyzwyczajeń, Poczta dostosowuje się do nowych warunków i robi to coraz lepiej, ja wierzę w Polskie firmy, a Poczta Polska SA jest polska i zatrudnia polaków, zatem wspieram całym sercem, a nie piszę bzdur w internecie na jej temat.

Poczta Polska dostarczyła przesyłkę z urną na czas, firma pogrzebowa nadała ją na błędny adres!

Ja przyznam szczerze, że kupuję tylko i wyłącznie w firmach internetowych, które oferują wysyłkę przez Pocztę Polskę, jeśli jakaś firma zrezygnowała na poczet jakiegoś innego podmiotu, rezygnuję z zakupów w tej firmie, zawsze!, a gdy chodzę na pocztę odebrać list czy paczkę, to robię to z uśmiechem i doceniam pracę tysięcy ludzi pracujących na Poczcie, od asystenta na okienku, przez kierowców i magazynierów do menadżerów. No i co, że czasem kolejka, no i co że czasem jakiś system komputerowy się zawiesi? No i nic, najważniejsze, że przebywam wśród ludzi, w kolejce można pogadać z naprawdę fajnymi ludźmi. Polecam każdemu pójść raz na Pocztę z takim nastawieniem, a nie tylko się gonić, biegać i wszystko na już oczekiwać, co to za życie… Wyluzujcie ludziska i doceńcie co macie, ja doceniam, bo jak Poczty by nie było, to gdzie będziemy odbierać listy hmm w piwnym na rogu albo na wysypisku śmieci ? Nie wiadomo… Pomyślcie troszkę, czy warto tak kopać dołki pod Pocztą, moim zdaniem nie warto.

Trzeba być naprawdę ślepym i opornym, by nie widzieć, że nasza Poczta Polska cały czas się polepsza/zmienia, jakość usług jest bardzo dobra, zadowolenie klientów duże, no chyba że ktoś miał nieprzyjemną sytuację, np. komputer na urzędzie uległ awarii lub przesyłka nie dotarła na miejsce na czas – ale takie sytuacje to zawsze się mogą zdarzyć i wszędzie, jednak gdy weźmie się pod uwagę skalę Poczty, a innych podmiotów i porówna ilościowo, wyjdzie na to, że Poczta realizuje swoje zadania na najwyższym poziomie. Ja korzystam co kilka dni i wszystko dociera na miejsce, na czas, czasem zaskakująco szybko! Nie wierz hejterom w internecie, którzy jak mieliście się okazję przekonać, bzdury bezmyślne piszą, nie sprawdzone!

Poczta Polska Kurier
Poczta Polska Kurier

No ale w Polsce i na całym świecie króluje hejterstwo, bezmyślne oczernianie bez analizy, po prostu popularne jest „pieprzenie dla pieprzenia”, że jest źle, no trudno, ale mam nadzieję, że Ci wszyscy hejterzy i negatywnie nastawieni przemyślą temat całościowo i sprostują tematy, które w sieć wrzucili.

Jako stały klient Poczty Polskiej – wierny! i tak pozostanie, bo firma ta zatrudnia Polaków, bardzo dużo Polaków i wypłaca pensje co miesiąc ZAWSZE na czas no i jak widać, nie gubi przesyłek, będę dalej korzystał z usług Poczty, zawsze gdy to będzie możliwe. Nie patrzę nigdy tylko i wyłącznie na cenę, ale na to co prezentuje, jakimi wartościami się kieruje, a tutaj suma sumarum najważniejsi są klienci i pracownicy, stąd ja wspieram Pocztę i polecam analizę tego co istotne wszystkim Polakom, a nie hejtowanie co nasze, polskie!

Sorry, za tak dużo mojego zdania w temacie, ale w swoim życiu wspieram to co nasze, polskie! Nie biegam tam, gdzie taniej za każdym razem, tylko myślę, czy pieniądze wydane w tej czy innej firmie, na ten czy inny produkt wesprą nasze polskie kapitały, czy nabiję kasę innym krajom. Albo wspieramy naszej Polskie, albo działamy przeciw Polakom, przeciw kraju w którym mieszkamy.

Zastanówcie się nad tym co napisałem, może mam rację, a może nie, ale tak uważam.

Z pozdrowieniami dla wszystkich Pracowników Poczty Polskiej!

DOBRA ROBOTA! – Doceniam!

Poczta Polska - DOBRA ROBOTA
Poczta Polska – DOBRA ROBOTA

 

Źródła dla potwierdzenia, dla hejterów:

http://wiadomosci.wp.pl/kat,1342,title,Poczta-Polska-odnalazla-urne-z-prochami-zmarlej-Polki,wid,17655443,wiadomosc.html?

http://www.tvp.info/20564381/odnalazla-sie-urna-z-prochami-polki-byla-zle-zaadresowana

 

Views: 7

Posted by ForumWiedzy

Entuzjasta nowoczesnych technologii pod każdą postacią. Praktyk, który weryfikować musi wszystko i wszędzie. Dodatkowe zainteresowania: Informatyka, Elektronika, Elektryka, Motoryzacja, czyli technika pod każdą postacią. Redaktor naczelny, właściciel i twórca ForumWiedzy.pl oraz twórca i prowadzący kanał ForumWiedzy.pl na YouTube, na którego łamach znajdziesz recenzje, testy, poradniki wideo.

Website: https://www.forumwiedzy.pl