Dziś 9.09.2024 r. postanowiłem omówić z konsultantem technicznym sieci komórkowej T-MOBILE Polska na infolinii dwa zagadnienia, które mnie, jako klienta tej sieci i jednocześnie użytkownika smartwacha Samsung Galaxy Watch 6 LTE 44mm, bardzo denerwują.
Do rzeczy…
Kupiłem sobie smartwatch’a Samsung Galaxy Watch 6 LTE w celu korzystania z sieci komórkowej, czyli bycia pod telefonem i wiadomościami typu SMS/MMS, gdy nie mam przy sobie telefonu, np. podczas jazdy na rowerze, biegania i np. rozładowania lub zapomnienia telefonu.
Skontaktowałem się kilka miesięcy temu przez czat w aplikacji T-MOBILE z usługodawcą by włączyć usługę ESIM MultiSim, tak by mój numer komórkowy z telefonu był duplikowany na zegarku i żeby rozmowy telefoniczne i wiadomości przychodziły jednocześnie na obydwa urządzenia, czyli telefon komórkowy (smartfon) oraz urządzenie noszone (smartwatch).
Jakież było moje zdziwienie po konfiguracji/uruchomieniu eSIM na moim smartwatchu, że jedynie mogę dzwonić i odbierać, a wiadomości SMS i MMS na zegarek nie dochodzą, jedynie na telefon oraz dodatkowo z zegarka nie mogę wysłać MMSów (ponad 65 znaków około wiadomość tekstowa zmienia się z SMS na MMS)…
To oczywiście moja wina, bo nie przeczytałem regulaminu, bo usługa T-MOBILE ESIM MULTISIM w regulaminie ma informację, że SMSY i MMSY nie działają… no sobie pomyślałem, ale zacofana sieć, od lat takie zegarki z LTE są, a T-MOBILE Polska jeszcze nie ogarnia tak podstawowej sprawy, wręcz nie do pomyślenia, by tak ograniczoną usługę nowoczesny dostawca sieci komórkowej mógł wypuścić na rynek… No trudno, ten wpis raczej wstawiam w Internet, by być może T-MOBILE POLSKA zrobiło z tym porządek, by klienci mieli komplet możliwości, a nie ograniczoną usługę, za którą przecie płaci się pieniądze dodatkowo.
Zanim ten wpis dokonałem, zadzwoniłem upewnić się na infolinii, czy nie mogą skierować zdania klienta gdzieś wyżej, by pochylili się nad zmianą tej usługi, by była kompletna, dostałem informację zwrotną, że nic nie da się zrobić (rozmowa była nagrywana i poprosiłem konsultanta, by jej nie kasowano).
Dziś, a minęło kilka miesięcy od aktywacji tej usługi, żaden Product Manager usług w T-Mobile nadal nie zrobił aktualizacji, by mobilni użytkownicy na swoich smartwatchach mogli otrzymywać jednocześnie smsy na telefon i zegarek, niezależnie od podłączenia.
Z mojej strony, zwykłego użytkownika, dziwi fakt, że nowoczesna sieć, świadoma urządzeń mobilnych, mająca usługę MultiSim eSIM nie włącza jednoczesnego wysyłania smsów i mmsów na obydwa urządzenia oraz uniemożliwia wysłanie MMSów z zegarka z esim multisim.
Mam nadzieję, ze T-Mobile Polska uruchomi tak podstawowe sprawy, jak duplikowanie SMSów/MMSów niebawem w tej usłudze MultiSIM, bo bez tego użytkownik bez telefonu nie może komunikować się za pomocą smsów i mmsów swobodnie.
Podejrzewam, że T-Mobile Polska przez niedopasowanie się do możliwości mobilnych użytkowników smartwachy, traci klientów lub nie pozyskuje nowych, sam rozważam zmianę operatora na innego, który temat ma opanowany w najbliższym czasie, niestety…
Podobne tematy:
Smartwach nie wysyła MMSów, Zegarek nie wysyła MMSów, Nie można wysłać mms z zegarka, nie można wysłać mms ze smartwacha, mms nie wychodzi z zegarka, nie dochodzą smsy na zegarek, sms nie przychodzi na zegarek, sms nie dochodzi na smartwatch, nie działa mms, nie działa sms, multisim nie działa sms, multisim nie działa mms, samsung smartwach nie wysyła MMS, samsung smartwatch nie odbiera SMS,
Views: 28