Opel Astra G – zepsuty zamek drzwi – diagnostyka wiązki instalacji elektrycznej kontrolką 12V DC

Przewód czarno czerwony – otwieranie drzwi 12V
Przewód czarno niebieski – ryglowanie drzwi 12V
Przewód czarno żółty – zamykanie i ryglowanie drzwi 12V

Napięcie pojawia się na sekundę na przewodach, gdy naciskamy przycisk na pilocie. Napięcie na wtyczkę jest przekazywane ze sterownika centralnego zamka, który znajduje się przy nogach pasażera z przodu, za plastikową zaślepką.



Żeby dostać się do sterownika centralnego zamka, wystarczy zdjąć z plastiku zaślepkę okrągła, odkręcić śrubę i plastik możemy wyrwać delikatnie, by dostać się do sterownika.

Mam nadzieję, że mój film się Tobie przydał. Na kanale znajdziesz dużo poradników o samochodzie Opel Astra G II i nie tylko.


Black-red wire – door opening 12V
Black-blue wire – 12V door locking
Black and yellow wire – closing and locking the 12V door

The voltage appears on the wires for a second when you press the button on the remote control. The plug voltage is transmitted from the central locking controller, which is located at the front passenger’s legs behind the plastic plug.

To get to the central locking controller, simply remove the round plug from the plastic, unscrew the screw and the plastic can be pulled out gently to get to the controller.

I hope you found my film useful. On the channel you will find a lot of guides about the Opel Astra G II and more.

Posted by Bogdan Ligęza

Entuzjasta nowoczesnych technologii pod każdą postacią. Praktyk, który weryfikować musi wszystko i wszędzie. Dodatkowe zainteresowania: Informatyka, Elektronika, Elektryka, Motoryzacja, czyli technika pod każdą postacią. Redaktor naczelny, właściciel i twórca ForumWiedzy.pl oraz twórca i prowadzący kanał ForumWiedzy.pl na YouTube, na którego łamach znajdziesz recenzje, testy, poradniki wideo.

Website: https://www.forumwiedzy.pl