Serwis SKAN 60520 w T-Mobile nabija routery LTE na koszty!

Szanowny T-Mobile Polska – wstydźcie się! Tak okradać swoich klientów, czyli nabijać rachunki za usługi 60 zł netto na miesiąc, jakich klient nie zamówił, to jest bezczelność i zasługuje to na sprawę w sądzie. Dlaczego nie ufacie swoim klientom i pozwalacie na takie jak niżej „wsparcie” BOK?
Screenshot_2015-11-02-18-15-53
Jeśli nie zadzwoni do mnie jakiś menadżer z przeprosinami, to mnie macie jedynie do końca umowy i przechodzę do konkurencji, nie chce mieć nic wspólnego z firmą, która co miesiąc dostaje przelewy na ponad 200 zł, a jak trzeba zareagować na reklamację względem usługi której klient nie zamówił, to nie pomaga swojemu klientowi w wyjaśnieniu tego bezczelnego oszustwa. Jeszcze raz Tłumaczę, nie zamawiałem takiej usługi, a na fakturze jest kwota dodana.
Żądam anulowania usługi i korektę faktury, a w dodatku zaprzestania nieufności swoim klientom, którzy płacą Wam duże pieniądze.
Zobaczcie komentarze innych klientów nabitych na koszty, mimo iż nie zamawiali usługi, jak widać, nie jestem jedyny, któremu wciskacie bzdurę.
Poniżej zrzut ze strony:
SKAN 60520
A tu więcej w temacie:
60520 SKAN
Wczoraj jako Wasz klient biznesowy przeglądam fakturę i widzę dziwną dodatkową pozycję przy numerze internetu NIELIMITOWANY BIUROWY INTERNET LTE, czyli 60 zł netto za WAP PREMIUM, co nie zdziwiło, dzwonię na Waszą infolinię 13 minut czekania… i miła Pani informuje mnie, że sprawa jest znana i że sam uruchomiłem sobie usługę premium wchodząc z komputera i coś akceptując. Tłumaczę Pani (macie rozmowę nagraną, ja także), że nic takiego nie uruchamiałem, nikt nie ma dostępu do routera, by odpisywać lub wysłać smsy z niego, a Pani Natalia nadal twierdzi, że napewno zostało uruchomione podając datę i godzinę uruchomienia usługi.
Takie Biuro Obsługi Klienta, to nie obsługa, a dziadostwo i wciskanie kitu.
Poniżej odpowiedź T-Mobile na moją reklamację względem rzekomo uruchomionej przeze mnie usługi Premium SMS o nazwie SKAN.
Serwis SKAN w T-Mobile
Serwis SKAN w T-Mobile
Jeżeli byłby to telefon komórkowy i na jakiś SMS odpisałbym zgadzając się na uruchomienie usługi Premium, to sprawy by nie było, moja wina i ok, ale konsultant, już 3 z rzędu nie rozumie, że karta sim od początku jest wsadzona do routera Huawei B593 usługodawcy usługi NIELIMITOWANY BIUROWY INTERNET LTE, czyli T-Mobile. A do tego routera nikt nie zagląda w celu przeglądania smsów, a tym bardziej odpisywania na smsy.
Najwyraźniej nastąpiła jakaś nie prawidłowość, oszustwo lub wyłudzenie danych, a operator zamiast zaufać swojemu wiernemu klientowi biznesowemu, to staje dupą do klienta i wmawia takie bzdury jak poniżej.
Oj T-Mobile, wstydź się, taka postawa w stosunku do klienta, to realna szansa jego utraty przy przedłużeniu kolejnych umów.
Jak to możliwe, że żaden konsultant, menadżer widząc problem klienta, szczególnie biznesowego, nie zadzwoni, nie zrozumie i nie załatwi sprawy, tylko zostawiacie załatwianie tego typu spraw konsultantom, którzy mają w tyłku klienta i jego problem.
Mam nadzieję, że T-Mobile szybko załatwi sprawę i w końcu odezwie się do swojego klienta, który miesiąc w miesiąc płaci rachunki kilkukrotnie wyższe niż ta bzdura o wartości 60 zł netto.

„Witam

Zgodnie z poprzednią odpowiedzią serwis świadczony krajowym numerom sieci komórkowych Orange, T-Mobile, Plus i Play został wyjątkowo wyłączony podczas kontaktu telefonicznego przez konsultantkę Natalia H.



Firma Digital Virgo S.A. uzyskała możliwość świadczenia swych usług na rzecz klientów Orange, T-Mobile, Plus i Play – tym samym w każdej z krajowych sieci uruchomiłby Pan ten serwis.

Urządzenie w którym użytkowana jest karta SIM potwierdziło odebranie wiadomości SMS przytoczonych w poprzedniej odpowiedzi.

Usługa oparta o SMS Premium została zrealizowana poprawnie i opłaty naliczone za skorzystanie z niej są w pełni poprawne.

Podkreślam, iż sieć T-Mobile oraz pozostali operatorzy świadczący usługi telekomunikacyjne nie są zarządcą oraz organizatorem lub jednostkami odpowiedzialnymi za tryb i sposób świadczenia usługi przez firmę Digital Virgo S.A..

T-MOBILE POLSKA S.A.
ul. Marynarska 12, 02-674 Warszawa
telefon +48602900000
faks +48 22 4136914
e-mail marcin@t-mobile.pl
internet www.t-mobile.pl

LIFE IS FOR SHARING.

Niniejsza wiadomość dotyczy:
Nr sprawy: 57355581
Mail z dnia: 02.11.2015r.

Poprzedni mail:

„Witam

Serwis SKAN jest realizowany przez zewnętrzną firmę świadczą swoje usługi dla krajowych numerów komórkowych.

Urząd Komunikacji Elektronicznej udostępnia listę firm świadczących swe usługi na podstawie danego numeru premium http://uke.gov.pl/tablice/NumerUpo-list.do?execution=e1s1

Wskazany przez Pana serwis z wykorzystaniem numeru 60520 dla numerów należących m.in. do T-Mobile świadczy firma Digital Virgo S.A., ul. Królewska 16, 00-103 Warszaw.
Firma świadcząca swe usługi zobowiązana jest do poinformowania użytkownika wyrażającego chęć skorzystania z usług danej firmy o sposobie dezaktywacji oraz koszcie swojej usługi.

Serwis na Pana numerze 606848xxx został aktywowany dnia 30.09.2015 o godzinie 19:21.
Firma Digital Virgo wysłała do Pana dwa SMSy informacyjne o następujących treściach:
„Witaj w SoftSmart. Cena za SMS to 6,15 zl. Otrzymasz 3 SMSy na tydzien. Rezygnacja? Wyslij: stop skan na 60520 (0 PLN).”
„Regulamin uslugi SoftSmart: http://smrt.re/pl-6xce. Bluetiq GmbH” .

Podczas kontaktu z konsultantką dnia 30.10 Natalia w Pana imieniu zleciła firmie świadczącej swe usługi dezaktywację serwisu oraz założyła na numerze 606848xxx blokadę usług WAP Premium.
Jednocześnie chciałbym poinformować, iż możliwe jest bezpłatne założenie blokad usług premium w oparciu o SMS Premium i/lub MMS Premium i/lub Połączeń Premium – zablokować można bezpłatnie pojedynczy sposób świadczenia usług Premium lub kilka/wszystkie. Założenie blokady powoduje brak możliwości aktywacji usług polegających na otrzymywaniu wiadomości lub połączeń podlegających opłatom premium oraz nie będzie możliwe wykonanie takiej usługi wychodzącej np. przy blokadzie SMS Premium nie będzie można wysłać SMS na numer premium przykładowo udział w głosowaniu SMS lub wsparcie fundacji charytatywnej. Podkreślam, iż blokada ta nie blokuje wiadomości marketingowych wysyłanych przez tego typu firmy.

W przypadku chęci założenia blokady/blokad proszę ponowić korespondencję. Blokady na wszystkie usługi premium są aktywne na numerze 888116xxx.
Sytuację, jaka Pana spotkała opisują artykuły dostępne na stronach internetowych np.http://niebezpiecznik.pl/post/korzystasz-z-internetu-mobilnego-uwazaj-na-wap-billing-zwykle-klikniecie-w-link-na-stronie-www-moze-nabic-ci-wysoki-rachunek/
Dodam, iż w użytkowanym przez Pana routerze Huawei B593 wiadomości można odczytać poprzez stronę zarządzania. Aby zalogować się do strony zarządzania urządzeniem wystarczy po połączeniu się z routerem wpisać w przeglądarce www adres 192.168.1.1 oraz podać hasło, które znajduje się na urządzeniu.

T-MOBILE liczę, że zachowacie profesjonalizm i zamknięcie sprawę, bo zaczyna to być niepoważne.

Tłumaczę, że nie nie aktywował usługi Serwisu SKAN,to tak jest.

 

Powyżej jest numer sprawy, czekam na kontakt jakiegoś logicznie myślącego pracownika firmy T-Mobile.

Już rozglądam się za zmianą operatora, bo nie bardzo chcę mieć do czynienia z operatorem, który zarabia na takich praktykach na swoich klientach i jeszcze wciska im kit, że niby włączył usługę lub potwierdził ROUTEREM usługę, przecież to jest jakieś oszustwo i nie trzeba być zbyt mądrym, by to zrozumieć.

Komu jeszcze zdarzył się taki sam przypadek, zapraszam na profil ForumWiedzy.pl na Facebooku, gdzie wymienimy się doświadczeniami z takimi praktykami operatora.

Aktualizacja 04.11.2015 – T-Mobile zadzwoniło, że w następnej fakturze opłata zostanie odliczona, czyli uznali reklamację, to jest duży plus, tylko szkoda moich nerwów na jakieś bzdurne udowadnianie, że nic takiego nie włączałem.
Czekam na info, jakim cudem dostali numer z karty sim, która jest wsadzona w router, który przecież nie odpisuje na smsy sam i nigdzie nie dzwoni. To jest ZAGADKA, którą Pani obiecała wyjaśnić. Czekam.

Posted by Bogdan Ligęza

Entuzjasta nowoczesnych technologii pod każdą postacią. Praktyk, który weryfikować musi wszystko i wszędzie. Dodatkowe zainteresowania: Informatyka, Elektronika, Elektryka, Motoryzacja, czyli technika pod każdą postacią. Redaktor naczelny, właściciel i twórca ForumWiedzy.pl oraz twórca i prowadzący kanał ForumWiedzy.pl na YouTube, na którego łamach znajdziesz recenzje, testy, poradniki wideo.

Website: https://www.forumwiedzy.pl